Servicedesk medewerker (Deta-vast – 40 uur)

Servicedesk mederwerker (Deta-vast – 40 uur)

Regio: midden Nederland

Contractvorm: Deta-vast

 

Wij komen graag met jou in contact om gezamenlijk vast te stellen of er een match te maken valt tussen jouw kennis, kunde en ervaring en de wensen en eisen vanuit onze opdrachtgever.
Neem direct telefonisch contact op via 036-8200234 of klik hier voor e-mail contact.

Bit-Human staat voor deze vacature in direct contact met haar opdrachtgever.

Voor één van onze opdrachtgevers zijn wij met spoed op zoek naar een nieuwe collega voor de servicedesk op basis van een deta-vast constructie. Dit betekent dat de intentie wordt afgegeven om de medewerker in dienst te nemen na een periode van detachering.

Je komt te werken op de servicedesk van de afdeling incident management. In de rol van servicedesk medewerker biedt je met 4 andere collega’s eerste-lijns ondersteuning aan (interne of externe) klanten die gebruik maken van ICT diensten. In eerste instantie probeer je zelf op afstand incidenten op te lossen. Je rapporteert incidenten en zorgt voor een correcte opvolging hiervan. Dit alles kan zowel telefonisch, via e-mail, of op de werkvloer plaatsvinden. Als servicedesk medewerker zijn er uiteraard mooie doorgroeimogelijkheden naar een functie als werkplekbeheerder of systeembeheerder.

Jij voldoet aan het volgende profiel:
• MCITP desktop technician Windows 7 of MCITP Server administrator 2008 gecertificeerd;
• Ervaring met Microsoft Active directory;
• Bij voorkeur gecertificeerd voor ITIL Foundation;
• Sterke persoonlijkheid met oog voor detail;
• Je bent communicatief sterk, representatief en kan goed met mensen omgaan;
• Ervaring met werkplekbeheer en servicedesk werkzaamheden;
• Ambitieus en gemotiveerd om jezelf verder te ontwikkelen en te certificeren;
• Klant- en servicegericht denken;
• Teamplayer;
• Minimaal 3-4 jaar werkervaring in de rol van werkplekbeheerder en servicedesk medewerker.

Voor jou betekent het:
• een afwisselende en uitdagende functie;
• werken in een informele en prettige werkomgeving;
• onderling respect en plezier in het werk;
• afspraak is hier nog echt afspraak;
• mogelijkheden tot opleiding en zelf ontplooiing.